poniedziałek, 16 stycznia 2012

Nareszcie mogłam zrobić tak:

11 komentarzy:

  1. A u mnie za oknem.... zielona trawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podzielam radochę! nie sądziłam, że wracając na Śląsk z drugiego końca Polski, na widok familoków, będę się aż tak cieszyć :) ale jak tu się nie cieszyć, skoro tak pięknie komponują się ze śniegiem na który człowiek czekał i czekał, no i się DOCZEKAŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super u nas pada!! bedziemy dzialac!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To teraz śnieg do kwietnia powinien pozostać - w ramach rekompensaty :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. o nie! o nie! o nie! a na mnie też rzucisz???

    OdpowiedzUsuń
  7. echhh...u mnie nie ma szans :(

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, nie jestem fanką zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. I porzucać się śnieżkami. No i tego Anioła wysmarować przed mieszkaniem ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba tez pojde i zrobie Tak! w weekend :P

    OdpowiedzUsuń