czwartek, 19 stycznia 2012

koncert retro

Jutro o godz.18.00 na zamku Sieleckim w Sosnowcu (ul. Zamkowa2) odbędzie się koncert zespołu 'Incarnations". W repertuarze znajdą się bluesowo-jazzowe aranżacje starych piosenek, które wyśpiewa swoim niespotykanym głosem - Maja Kleszcz.
Dowiedziałam się o koncercie raptem wczoraj i miałam to szczęście, że kolega zarezerwował dla mnie bilety.
 Jeśli ktoś jest z okolic Sosnowca i ma chrapkę na tą imprezę to podaję namiary na punkty sprzedaży biletów. Mam nadzieję, jeszcze do zdobycia.

 Bilet wstępu: 15 zł, w sprzedaży od 2 stycznia 2012 
w siedzibie SCS–ZS ul. Zamkowa 2 - (32) 266 38 42 
i CIM ul. Warszawska 3/20 - (32) 265 60 04
(pasaż prowadzący od Placu Stulecia do dworca PKP).





8 komentarzy:

  1. Oj jak się świetnie zapowiada...podziel się wrażeniami po ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się skojarzył horror pt. Inkarnacja (z boskim Jonathanem Rhys Meyersem) - bardzo dobry film ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i już wiem co będę dzisiaj nuciła przez cały dzień :) p.s.Magda, liczę na relację foto z koncertu!i zazdroszczę, że będziesz ich słuchać na żywo. ja może kiedyś, w innych okolicznościach przyrody, bo jutro ni huhu.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam chrapkę, ale zdecydowanie za daleko do Sosnowca...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoda, że nie mieszkam bliżej Sosnowca :(
    może wkrótce zawitają do Poznania... ?
    Czekam na relację!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oni są genialni :) Zazdroszczę koncertu i czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń