piątek, 9 września 2011

merde

Ludzie są rózni, jak różne są okładki zeszytów.
Dzisiaj był u mnie jeden gość, co przewracał oczami jak betoniara, bo mu się nie podobało to i owo. Niechcący-chcący przewróciłam też oczami, co było aktem nasladowczym.  Chyba.  Ot tak po prostu papugowałam , zdarza się. Miało być niewidocznie, okazało się nazbyt.
- Czemu pani stroi takie miny? - stara się mnie zabić wzrokiem
- Wcale nie stroję - odparowuję.
 -Dlaczego tak pani robi oczami?
-Mucha mi wpadła  
 Tchórzostwo?
 Chciałam powiedzieć oczywiście coś innego poczynając od słów "słuchaj  bucu jeden...", ale tylko tak sobie pomyślałam i prędziutko się zreflektowałam. Z takimi się nie dyskutuje!
Wszak w pracy pracuję pracowicie, kiultiurę krzewić muszę, zęby wietrzyć i pretensji mieć mniej niż zero.
Ale powiem wam, od niektórych to czuć na odległość.......'LEPSZOŚĆ"

 Co ja się w ogóle będę...
 Tak poza tym, jako przodowniczka z plemienia " Wielkich Manków" dostałam 40 zł kredytu od szefowej. Jak zrobię jeszcze jakiś większy debet na kasiey, to mnie wyleją na zbity pysk.
 Tak że równia pochyła.

Posłucham lepiej dobrej muzyki.

7 komentarzy:

  1. hehe... a ponoć jak się człowieka "naśladuje" to zyskuje się jego sympatię i przychylność;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie w pracy klientow "wychowałam" i chodzą jak w zegarku :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie - Klientów trzeba sobie wychować... niestety większość z nich ma nas za jakiś usługiwaczy a nie partnerów do rozmowy, negocjacji itd. :/ brrrrr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem czemu nie uwierzył w owada w oku...
    A tak serio, możesz sobie przewracać oczyma ile chcesz, panu klientowi trzeba zrozumieć to i się przyzwyczaić! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dzieje się... Jak ja cię z tym mankiem rozumiem... kiedyś się machnęłam i cierpiałam w kątku. Siły posyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech... nie ma się co ludźmi przejmować. Nie potrafią się zachować - trudno. Tacy ludzie też muszą być na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepszość.
    Trafnie powiedziane. Tego słowa, tego zdania mi brakowało....
    Pozdrowienia!!!!

    OdpowiedzUsuń