Przejdź do głównej zawartości

zoo

Wydaje mi sie , że każda rodzina z małym dzieckiem (dziećmi) dochodzi w końcu do punktu ZOO.
 Jakaś naturalna kolej rzeczy pcha rodziców, by pokazać dziecku misia nie z pluszu, lewka Simbę, surogatkę Timona i tak dalej i tym podobne...
Tak więc minionej niedzieli stanęło przy śniadaniu, że w celu przełamania codziennej rutyny zoo-baczymy dzikie zwierzęta w nienaturalnym środowisku.
Pojechaliśmy w tym upale z nadzieją, że wniebowziecie Igora na widok dzikiej fauny wynagrodzi wszystkie trudy i ubytki wody w organizmie.
Cóż, taka ona dzika (ta fauna) jak Królowa Elrzbieta.
Zwierzęta jakby z pozycji obserwatowów do ludu wystepują, z wysychającą rezerwą życiowego paliwa i kamiennymi pyskami. Co im sie zresztą dziwić, okoliczności nie do pozazdroszczenia.
Pozasłaniene łapami  i mruczące znużone..."już was widziałem, nastepni proszę"
Ludzie jak rzędy mrówek posuwajace sie tip topami, klatka po klatce, z iście japońskim zacięciem fotografujący odbicia fleszy w szybach , albo zwięrzęta w deseń metalowych pręgów..smutne to :/
Dałam sie porwać tej fali, ale nie na długo, bo owszem, poczatek obserwacji był emocjonujacy i z błyskiem w oczach., jednak Igor chciał koniecznie zwierząttka podotykać, a słyszane seryjnie veto skutecznie go zniechęcało.  Jak juz nie można było dotknąć lwa, wspiać na żyrafę, pomacać zebry itd, to się wypiał na to oglądanie, a my razem z nim, żeby miał wygodnie na plecach (rodziców;)
Jak wielbłądy (których i tak nie widzielismy) człapalismy od klatki do klatki. Zwierzęta padały pokotem i w sumie ledwośmy je dostrzegali zza szyb i opłotków.
 Dalej było z coraz większą zadyszką....
Co tam błotna kąpiel słonia, jak mozna polatać po pagórkach w te i we wte, usiąść w samochodziku za 2 zeta kurs, i jest karuzela na placu zabaw.
Właściwie czego ja oczekiwałam? Głupiutkich pytań, i troche madrzejszych odpowiedzi ?
Fascynacji, entuzjazmu i grzecznego stania w parach, jak z ilustrowanych encyklopedii dla dzieci Laroussa.
 No Magda?! Masz tylko dziecko i to przede wszystkim dziecko bardziej zafiksowane na kołach niz kopytkach, płetwach i skrzydełkach. Zwierzątka fajne są , ale na 5, góra 10 minut.

Ogólnie wycieczka nas wyeksploatowała, a  powtórka z rozrywki to chyba za 2-3 lata, wcześniej nieosiagalne.

dowodowy fotoreportaż z wyprawy, bardzo wyczerpujacy temat ;)


Komentarze

  1. Prawda. Przy małpkach przestałam kiedyś dwie godziny. Mała nie dała się odciągnąć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...jakie tam ZOO dla dzieci tylko ....ja sama muszę raz do roku co najmniej je odwiedzić i właśnie juz taki pal od miesiąca realizuję i jakoś dotrzec nie mogę ;-)i chyba wreszcie sie zbiorę , bo kuzyna szympansa juz doczekac się nie mogę ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz, zaraz... dlaczego nosorożec nie pomalowany?

    OdpowiedzUsuń
  4. a ta żyrafa to prawdziwa czy atrapa? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivejka , małpy chyba jako jedyne maja z ludzi ubaw po pachy, chyba nas lubią - w koncu to trochę dalsza rodzina;P

    Jo , szympansiątka są słodkie..z wygladu, bo nie lizałam ;P

    Magenta...nosorożce sie wymigały od malowania, bo stwierdziły że biżuteria na nosie im wystarczy;)

    Euforko, normalnie ta zyrafa była żywa, ale szywna z przejęcia, tak jej liscie zasmakowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjęcie nieziemskie, dać tylko podpis: "Maatkoo, znowu żyrafa!" i na demoty:DD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

....

Lubie koloryzować, zmieniać rzeczywistość według własnego widzimisię, kłamać obrazami, ale bez szkody. Piszę o fotografowaniu, o wysysaniu ze zdjęcia rzeczy, których na nim nie ma , a czuję je...czułam.....więc w sumie nie kłamię... Nie jestem profesjonalistą więc przerabiam, żeby nadrobić to co nieuchwycone, a przeleciało motylem, zagrało delikatnie w duszy. Uwielbiam zdjęcia, które odczuwam, nawet jesli nadano im sztucznie jakis rys  W ogóle podchodzę do zjawisk jak synesteta.  To niesamowite smakować kolory, dotykać dźwięków. Wyczuwac faktury tam gdzie ich, na zdrowy rozum, nie powinno być, wypowiadać czyjeś imię i kolorować jak obrazek. M a g d a le na jo a n n a a g nie s zk a pa t rycja a d a m zamknijcie oczy i spróbujcie napisać swoje imię kolorami:) Jakie jest ? Z rzeczy przypodłogowych i przyściennych... Znalazłam sposób na zaczątki mojej sklerozy, czy też wybujałą wyobraźnię majacą ścisły związek z AGD ;)  Czasami po kilka razy sprawdzam, czy coś wyłączyłam,

młoda kobieta i MOŻE

Jak długo jesteś w stanie wytrzymać samotność? Kiedy jestem sama, fizycznie, jestem wolna - robię co chcę, nie robię czego nie chcę. Jednak dlatego, że nadal żyją we mnie rzeczy zdarzenia ludzie, nie jestem samotna. Bycie samemu jest znośne, to nie to samo, co bycie samotnym. Kiedy jesteś sam, ale nie samotny, jestes w stanie zmierzyć sie z najtrudniejszym. Najtrudniej zaś poznać samego siebie Natasza Caban jest na dobrej drodze

filozofka noworoczna

Witam siebie na polanie myśli!  Ostatnio te myśli nie są  zbyt zuchwałe i odkrywcze.