poniedziałek, 29 marca 2010

zakładka

Ja znowu po dłuższej przerwie z powodu odcięcia od netu.
 Przywrócona do zycia wirtualnego mogę odrobić zaległości.
 Na początek chciałam uwiecznić moja pierwszą w życiu, własnoręcznie wykonana zakładkę :)
 Zakładka powstała w piątek, by w sobotę 27 marca zostać wręczoną mojej siostrze z okazji jej urodzin.
 Siostra kocha swojego chrzesniaka więc różne oblicza Igora stały sie motywem przewodnim.
 Wklejam zdjęcie zakładki en face, bo z tyłu sa życzenia dedykowane tylko solenizantce.

3 komentarze:

  1. Ej, a ja zamiast zakładki widzę czerwony krzyżyk :-(((
    Chyba coś się dziś z Googlami dzieje :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. O, teraz widzę!
    Świetna jest! Bardzo, bardzo mi się podoba :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zakładka i świetne podwójne wcielenie...

    OdpowiedzUsuń